warto (27)

1. obejrzeć Stranger Things


Jestem zmęczona serialami, przestałam je oglądać obsesyjnie, nie mam ochoty na oglądanie rekreacyjne. A jednak, nie mogłam się oderwać od tego serialu. Pełna nostalgii historia wciąga od pierwszego odcinka. Przy oglądaniu można grać w zgaduj-zgadula: do którego znanego filmu odwołują się twórcy.

2. przesłuchać ścieżkę dźwiękową do Stranger Things


Na razie dostępna jest tylko playlista na spotify, tutaj. Czekam na oficjalną ścieżkę dźwiękową, ale słucha się jej bardzo przyjemnie.

3. przesłuchać "The Bride" Bat for Lashes



Pomysł dosyć banalny, bo oto pan młody umiera w dniu ślubu, a panna młoda wybiera się sama na wakacje. Bat for Lashes nigdy banalne nie było, to się nie zmienia. Wyszła z tego dosyć sentymentalna, ale ciekawa mieszanka. Uwielbiam zresztą albumy koncepcyjne, więc to może to. 

4. oglądać wywiady z serii Broadly


Wywiad z Margaret Atwood otwiera następujące zdanie - "Nie wszystkim będzie się podobać twoja praca, a jeśli tak się stanie, to oznacza, że coś źle robisz". I rest my case. Link przenosi do wywiadu z Stellą Mccartney, bo nie mogłam zamieścić tego z Atwood.

5. obejrzeć Artystów


Oglądam polski serial, a to nie lada wydarzenie. "Artyści" są tego warci. Świetne dialogi, świetna reżysera, aktorzy, którzy jeszcze się nie przepatrzyli. Można obejrzeć tutaj

Komentarze

  1. "Artyści" <3 Z każdym kolejnym odcinkiem nie mogę się nadziwić, jakie to dobre <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz